Friday, September 2, 2011

warna warni biskut raya

Bila raya mesti ada baju raya
bila raya mesti ada seluar raya baru,
bila raya mesti ada songkok, selipar xlupa jgk yg lebih advance kasut baru yang berjenama like DR.CARDIN,SEMBONIA and macam-macam lagi!

tp tak lupa juga pada biskut raya, tanpa biskut raya cacat la hari raya kan,.xkan nak angkat biskut maree cicah air milo kn?hahahahaha,... 

ni antara biskut faveret aku la kot,..biskut ikut mud nak makan jer,..come on bebeh!
aku tunjuk biskut that i love it damn much! meme gilo sungguh! hehehe..opss,..





ni nama dia sbuskut sarang semut! sbb di perbuat dari semut,..bez taw rasa semut,..hahaha,..xderla,..rupa je  kot macam semut,.gila kau nak makan semut! blh la nak kate bez..




ni apa kejadah ni,.macam pemadam budak-budak sekolah jer kn,..ni la nama dia  batang buruk bkn besi buruk!
yg ni manis tp bg aku sedak jer,.




omg!omg!omg! yang ni aku xblh lari la setiap tahun mesti wajib kot ada,my feveret  top punya nie,..coklat di luar  kacang/badam di dalam agak enak siot!





ni plak biskut dahlia atau pown nama femes semperit, yg ni pun bez, tertarik pada corak bunga dia kot,..
tp blh la nak kater bez,..xselalu makan,..sbb aku da ada ALMOND LONDON!





Yang ni plak biskut mazola,..manis jgk yg nie,..mau kencing manis aku! tp tetap bez dengan rasa kacang,..lebih kurang macam biskut kacang la,..cube la!





oh yg nie korang mesti tau kan? yg ni la tikar gulung! haha, xnak r bagitau korang da tau,..yg ni  pon feveret jgk ni,..tp taun ni xsampai sepuluh biji makan xsempat makan da kene kebas dek tetamu! wt_! hahahah,..



tp yg ni la paling aku suka,..agak sayang kot nk makan, agak seksi dowh! kalu blh nak buat koleksi dalam almari r wei!  yg ni keluaran terbaru! skali makan pasti tergoda terus! tp serius kalu nk makan kene tutup mata 6ti berdosa besar tengok aurat biskut! percaya la,...lalalalalala,..hahahaha,..


tu jer yg aku suker! yg laen tiada dalam koleksi taun nie,..hehehe,..bye2,..
SELAMAT HARI RAYA!


2 comments:

al_hakim said...

yg terakhir tu tak tahan..=P

Jiwa Kamikaze said...

al_hakim: yg 2 hanya pameran hanya blh tengok je xblh makan,..:)haha