Monday, September 5, 2011

kenapa Line celcom sibuk,.?





Line celcom sibuk tahap ayu-ayu malam nie!
 yela aku agak frust la kan kenapa aku send mesej kat mak
aku suruh beli rojak ayam tp xberbalas
sambil aku layan gitar kan,..

terdetik di hatiku untuk check permukaan enset TOUCHSCREEN aku yang agak mahal itu! hahaha,..

oh my god! unsend mesej,..
ni buat beta murka pada celcom,..wtf!

so, aku bajet la kan xkan dorg masih nk wish hari raya lg kan,..so beta rasa musykil tahap cute di hati ini!
oh my god! aku baru masuk kabel line dalam saraf otak ku! esok da daftar universiti bg sesi 2011 2012 untuk ijazah student! 

aku pown da lupa! so maaf kan aku celcom,..lantas aku turut wish bertubi-tubi pada all my frenz yg dapat sambung! walaupun line agak tersedu-sedu kenazakan!


mungkin kt kg aku jer line buat kalut ribut!

selamat ber'minggu jalinan mesra' to u all bebeh!

jiwa merana: kekalutan melanda aku baru teringat ni wei esok da masuk sesi baru! mana underwear aku baru beli yg tahun lepas ni! mana kemeje? mana seluar? hehe,..

No comments: