Saturday, September 3, 2011

Salah Ke Lelaki Baca Novel?



Sebut je NOVEL memang da sinonim dengan awek-awek atau remaja-remaja wanita yg sedang meningkat usia sekarang,..
ada yang semangat ciap ikuti novel keluaran setiap bulan,.
ada yg beli online ada yg pergi storebooks, ada yg pergi pinjam library,..

anyways xkesah la kan tu dia punya pasal la! bkn abes pun beras kat umah aku nih,..tp yg pelik nyer knaper awek-awek nie mcm janggal jer bila dengar ada laki-laki,jantan-jantan yg kuat lg gagah perkasa suka baca novel? apa dorang fikir kat laki suka baca novel cintan cintun perencah adabi?

bila cakap jer laki ni suka baca novel xkesah la novel thriller ke ape ke mesti dorang macam terkejut,..kalu yg novel cinta lagi la,..dorang ingat novel tu khas untuk awek je ker? laki pun ada perasaan cinta jgk dowh! hahaha,.. korang pun xtau sebenarnye kat umah laki-laki nih lg la advanced xpernah miss keluaran terbaru dari ALAF21,KAKINOVEL,PRIMA,..berlonggok-longgok novel!

jd,awek-awek di luar sana jgn la terkejut kalau ada laki-laki duk menanges dalam bilik sambil mengesat-ngesat air mata!hahahaha,..

aku pun suka baca novel! tp xde la taksub beli sampai satu lori,..setakat 2 3 4 biji almari je,..

biar la hati anda jambu bersama muka yg cute!huhu..



Yang ni bez jgk,..hehhe,..






5 comments:

al_hakim said...

hurm..tengok novel jugak la..kalau yg jiwang2 sgt tu mmg tak la..hehe

Jiwa Kamikaze said...

haha,..2 la kan,.len orang len minat,..tp xkesah la novel 2 cm ner janji ayat layan,..kah3!!!

biskut tin said...

komik conan xder?

sha my heart said...

tak kisah pun..
tapi tak semua jugak perempuan suka akan novel cinta. =)

Jiwa Kamikaze said...

biskut tin: doraemon pun ader,..

sha my heart: oh yeker? abes 2 apa je yg dowg suka?