Thursday, September 8, 2011

perlu ke buat begitu?

pelik betol r zaman skunk,..
ada ke patut cam tuh? eeee,..speechless aku!
kangen banget!

patut ke kau buat cm ni? berdosakah aku ini? adakah halilintar menyambar tengkorak aku nih! dasar pocong!

al-kisah nya cam nie,..ada seorang awek tiba-tiba je mesej aku baru je 6 jam 15 minit yg lalu,..
tanpa segan silu encet aku berdetak dgn kencang bunyi nya!
dari no celcom lg! agak femiliar no ni,..mesej nyer berbunyi,

ni kedai restoran brad pitt ka(bukan nama atuk aku bg) kiteowang nk orda makan nasik goreng nanti antar!...

waaa,..bebb,..sedak je ayat perintah dia! kau ingat aku ni
posmen mcD! wth! aku da mesej dia dulu 2 3 keping,..ckp aku xtau ape2 kn,..dia blaa bla,...lapar la,..apela,..air 3 baldi la orda,..mcm2 la!last2 mesej dia anta,..

sori wrong person,patut la cm blur,..sbb jap td kteowang tgk banner  number kedai tp samar2 lam ujan,..

di sini nampak sgt nk fake nombor! xusah la,..abes tuh kalu da singgah jap td knaper xterus beli je kn,.. dan aku xpernah dengar lg restoran mana2 buat khidmat pelanggan anta mkanan sampai umah! so xusah la bermain2,..
u are wrong destination! u will meet final destination! hahaa,..i am suspecting u! MERDEKA!

PEACE!

No comments: