Friday, September 30, 2011

nyah kau dari sini esemen!

Kenapa perlu ada esemen? aku da puas da dengan esemen yg berlipat kali ganda dari kerelaan hati ini, cewah,.. kalau di ikutkan mau je aku suruh lecterur buat sendiri esemen aku yg memang aku malas nk buat kn,..tp apa kan daya hari demi hari esemen tetap bnyak jgk,.. tak buat kan potong markah r plak kn,..ingatkan da besar cm ni xkener potong lg,..tp makin bnyak nak potong,.alamak!haha,..

tp agak-agak korang la,..bila ada esemen apa first time korang buat dulu? rileks2 dulu tunggu sejam submit date baru buat dengan gila babi ker atau terus ciap hari tersebut jgk? kalau aku la kan mintak maaf la aku peram je dulu,..bg da berhabuk dulu meja study,.baru aku buat esemen,. baru r mencabar ckit kalau buat last minit,..baru JANTAN! agak bez jgk,..xpayah la nak jd best student,..jd diri sendiri,..lg senang kot,..hahah,..

lg satu,..korang suker ker kalu lecterur bg bnyak esemen,..da complete satu dtg lg dua,tiga,empat,lima esemen!! grrrr,..miow3!!! mau xmandi la korang pegi kuliah,..hahaha,..
aku serius x ske! berhenti!push!

p/s:jd la warga kampus yg tidak hipokrit!hehe,..



No comments: