Friday, September 2, 2011

satu malaysia dapat tandatangan DIA!

Lg skali aku nk ckp aku amat berbangga dengan wanita taw!
sapa wanita 2? awek kah? eh aku single la!huhu
sebenar nyer dia amat poplular la dalam kalangan kita bukan setakat org2 kg tp org kg luar 
negara pun kenal dier, walhal dia da dpt bnyak anugerah,..

tanpa dia korg xder la dapat hidup senang cm skunk dgn usaha korg sendiri,..

lg skali aku berbangga dengan wanita sorg nie,..
satu malaysia pun DA DAPAT TANDATANGAN BELIAU! Ni yg buat aku jelez!
yela sapa lg kalau x Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz,..

yela adekat-dekat raya nie kertas tandatangan dier memang laku sgt2 la,..agak femes la kertas dier buat,.. da la kertas blh gumpal-gumpal tp ada nilai tu aku pelik! knaper kertas buku catatan skolah rendah aku dulu xder plak nk nilai-nilai ciap bakar lg ada la!

tp apa2 pun memang aku tabik spring la sbb dier yg pegang jawatan gabenor skunk!
susah dowh nk jd pemimpin tp xmustahil andai kita betol2 yakin! aku suka dapat kertas dr zeti aziz nie,..ati girang sgt2! 

2 jer,..selamat hari raya!



Tan Sri Dr Aziz Akhtar Aziz


No comments: