Saturday, September 3, 2011

Lagu Tanpa Nada


tengok dan dengar terlebih dulu kugiran ku!
haha,..

video


Bila suara da tiada hanya bunyi gitar je dapat menghangatkan suasana di kala kesepain! ceewahh!!!

aku maen petik je lagu org putih nie,..org putih siot!
hahahaha,..xsedap pun, lg sedap makan biskut raya dari dengar petik gitar aku nie,..  

bila da bosan duk blogwalking mcm nie cara aku hilangkan 
perasaan puas, boring, lapar,sakit jari duk menaip n macam-macam lg! 

kalau korang blh teka apa tajuk lagu nih,..aku kadang-kadang lupa la wei! ikut kepala je nak petik chord apa! hahaha,..

rasa macam nak tambah menu chord gitar la,..
ada sapa-sapa minat muzik x kat cni?

peace!

4 comments:

biskut tin said...

ni macam pernah dengar!

sha my heart said...

tak tau nak teka.. kureng sikit bab2 muzik ni.

MIMIE AIZA said...

fail betul dlm muzik ni..

Jiwa Kamikaze said...

biskut: ni lagu skolah tadika,...

sha my: ckp jela lagu ni sumbang!hahah

mimie: ni skolah rendah dapt gred apa muzik?hehehe,..