Tuesday, November 29, 2011

Traffic Yang Tinggi Bukan Ukuran Dalam ber'blogging'!

Salam,.
ekcelli aku memang da lama pendam perasaan pada blog aku nie, yela tempat ni jer aku boleh luah perasaan dendam aku pada blog aku ni untuk korang semua, yela kan aku berblog sekadar suka-suka, xnak buang masa kosong aku dgn duk termenung tepi koridor sambil gosok perut kucing yg mau beranak 10 ekor tuh!

OK, di sini aku nak ckp ckit pasal TRAFFIC, korang suka ek traffic korang tinggi mcm da gud-gud lebih tinggi dari KLCC tuh? yer memang aku jamin semua kalangan kita sebagai blogger berebut traffic yg gempak baru terkenal kn, tp aku rasa tuh perkara yg seterusnya la, bg aku traffic yg rendah pun da kira gempak sebab ada jgk yg masuk skodeng, tp ni semua bukan ukuran korang tau.


First, Aku memang xpuas hati kalau entry aku xmemberi kepuasan kepada pengunjung, that's mean aku nak blog kita memberi kepuasan yg sama rata pada tuan punya blog dgn pengunjung sejati. Tersiratnya, entry korang mesti kener berisi cantik la. tp segala-galanya mestilah dari ilham korang sendiri. Bg aku, Aku xkan puah hati kalau entry tuh aku xreka sendiri wlaupon entry tuh tipu berlogik,haha.. janji aku puas hati untuk kongsi dengan korang semua. Pasal traffic, korang xpyh sgt la nk kejar-kejar sgt, sebab kalau entry korang da berisi cantik mmg automatik tiap2 hari ader jer traffic masuk. Ingat, blogger yg berjaya bukan dari traffic yg tinggi tp dtg dari entry yg pandai men'tackle' pengunjung. so, renung2kanlah.
Guna Minda sebetul-betul nya..


P/S: jd lah blogger yg ikhlas menyampaikan maklumat serta perkongsian crita yg sejajar dgn wawasan 2020!

No comments: