Friday, November 11, 2011

Faedah Berganda Bangun Awal Pagi


ZZZZZzz,...............selagi alarm tak bunyi selagi tu la tido,...zzzzzzzzz......
tido lagi,....zzzzzzzz,....... Tiba-tiba=>KU KUNCI RINDU BUATMU KU RELA HIDUP BERSAMAAAA(Lagu tema alarm subuh),..belum sempat habes chorus da bangun segar, kadang2 layan dulu sampai chorus kedua baru bangun kalu bernasib baek la,..huhu,..

Terus kebilik air dengan hati yang girang sebab ari ni dapat bangun paling awal dalam tahun 2011.haha..
selepAs solat subuh mula la blog menjadi teman di kala kesejukkan hawa pagi.Oh syok nyer berblog.
tp sebenarnya bukan blog aku nak citer tapi pasai faedahnyer dan kejadahnya bangun awal pagi amat berbaloi. anatara nya yang menjadi sandaran ku..

1) dapat mandi banyak baldi air walaupun sejuk nak tunjuk pada jiran yang kita da bangun dengan bunyi air.
2) dapat nyanyi  lagu kanak-kanak riang tadika 'air pasang pagi surut pukul 5'..
3) dapat melukis seni pada badan2 sahabat yang masih bermimpi dgn FARAH LIYANA.haha..
4) dapat berlari di ruang tamu sambil buat bising..
5) dapat makan banyak2 makanan dalam peti, sbb xder orang yang tau, hanya cctv je tau.
6) dapat jalan2 depan umah JKKK/Tok penghulu sambil take a nice posing pic depan pintu pagar.
7) dapat pi taman permainan kanak2 main buaian kalu da siang kemaluan da besar,.haha..
8) dapat ganggu janda orang yang bawa kuih muih pagi2,
9) dapat sambung dengar lagu alarm td sambil melelapkan mata balik....

abes,..hahahaha,...bnyak faedahnya yang menjadi kejadah.
peace,..

3 comments:

cinda said...

hi kamikazi..thank singgah blog i...dah folow i x???hehehehe

rainyscream said...

ahahaha. faedah utk kamikaze je tu?? kan kan.hihi

Jiwa Kamikaze said...

cinda: da pown,...huhu,..

rainyscream: eh x,..ni ramuan turun temurun,..hii..