Friday, November 18, 2011

Gian hampir ke garisan!

Pewitt,..salam u olsss,..

    Uargghhhh,...sungguh nyaman udara di pagi hari ni yep, xsangka cuaca pg ni agak baek dan tiada setitik pun air hujan,ada baek untuk diriku melaksanakan tugas-tugas yang masih terbengkalai,.. Tp kan yang aku musykil pg2 buta ni aku da gian semacam jer. xtau knaper...haha,.yela da lama xdapat kot.(please baca dgn sopan dont baca by its cover).

     Pagi-pagi aku da terskodeng batang terpacak kat ctu, alamakkkkk,..lagi la gian aku, knapa ruang nafsuku di uji begini pada pagi yang nyaman ini. huhu,.. tp aku terpaksa tahan dahulu segala kehendak ku itu, bkn sbb dosa tetapi sbb musim xelok. Sekarang kan da musim tengkujuh, ikan pun jarang nak meragut umpan. Kalu setakat paya tepi umah blh la kan,.. kalu kat sungai blh la rasa tarikan ikan saiz bagak-bagak. tp segalanya terhalang. Jd, tersadaila batang joran aku kat tepi locker tuh, tunggu masa ja nih. sadey hatiku meratap hiba!
study3! huhuhu,...

ps: Harap-harap my lecterur buat trip memancing lepas musim tengkujuh 6ti,.hehhe,..

No comments: