Wednesday, August 24, 2011

header blog punya pasal!

detik berganti minit, minit berganti jam, hampir kesuntukan masa aku duk mengadap lappy duk mengedit header blog aku yang tak seberaper gorgeous ni! aku beci aku beci aku beci! ingin saja aku laungkan di pergunungan banjaran titiwangsa! hahaha!


nampaknya da pukul 3 pagi aku masih tercari-cari ape yg terselindung di sebalik photoscape nie,.hati dan perasaanku sudah bercampur gaul dari kerajinan ke lebih malasan! ha3!
akhir nya ciap jgk satu header setelah setaun duk buat blog! ape kejadahnya ada blog cam nie? 


akhirnya, aku nk crita yg aku dapat jgk makan murtabak dalam saji setelah selesai kijer meng'header; ni,.sial la hatuih!!! da la penat wat menatang ni. Nak minum air oren pun semut da buat kolam renang,..aduss frust,..nak sahur pown lambat lg,..


apa-apa pun, segala rintangan di lalui malam ni akan lebih bermakna buat ku esok hari nanti! aku nak buat lg!!!!!! hahahaha,..tengok la lepas ni aku nk buat header lg bhoooomm!!!!! 2 pown kalu dapat,..yang cikai2 pown da hampir 10 jam nk ciap!...


ok 2 jer aku nak citer! otak aku da pening giler da! 
sbb blog punya pasal!


selamat bersahur,.:)

No comments: