Tuesday, August 16, 2011

Blog Aku Di Sambar Petir!

ohhh tidaaaaaakkkk!!!!!!! my blog!!! apa sudah jadi ni! adakah aku da xdpt kembli kepada asal? adakah aku tidak dpt lg ber blogging? semua nyer bermain di fikiran ku di kala waktu berbuka da nk muncul diri td,..


hahahaha,..sebenarnyer xder la seperti yg di sangka dgn pelbagai soalan mcm dlm drama tv yg agak agresif menikam di kaca tv kn,..xder aper2 pown sebenarnyer, td ptg hanyer hujan rintik2 air pasang mlm jer,..hehehe,..


di kala aku ingin sedang mencipta entry peribadi aku mengenai cuit-cuit bulan puasa td tiber2 jer hujan, pabila aku hujan mula la timbul idea entry kn! aish!
nk jd kn crita kn, tibe2 sajer cahaya halilintar a.k.a lampu flash camera tangkap kedudukan xsenonoh aku dgn blog aku! aku terkejut beruk la kn! 


kebabbbbbooommm!!!!!!!!flash bagai kn di pentas anugerah grammy award duk lip lap lip lap! amik ko!




nampak cm seni la plak kn halilintar ni,..ni semua ciptaan ilahi,sekali kena hangit
satu badan
terus x bernyawa!huhuhu,..




aku xsempat ciap lg entry aku 2! tp apa kn daya dari pada aku ngan blog di panah kering hangit oleh flash maha hebat 2 lebih baek aku cancel la niat aku berdating ngan my blog kn! tamat riwayat d situ! aku terus cabut segala plug2, segala wayar dari bawah katil, di tiang hingga d bumbung atap! dasyat betoi wiring umah aku kn! semua 2 rekaan bodo aku jer,korang ptutu percaya! tabik spring!!!


tiber2 jer aku br terpikir sal entry td, eh, apa terjadi kt entry aku main tutup cm 2 jer tnpa save kn,..so,aku raser cm serba salah nk bukak kn kener tangkap flash dek halilintar mati xberkubur aku,..so,bia jela,..


lepas je abes berbuka aku berusaha dgn keras pasang semua wayar2 td, n then dadaaaaaaaaa,...sebenarnyer entry td masih ader je pown,..kau 2 yg kecoh sgt xtentu pasal mcm nenek hilang cucu di dlm umah sendiri! hahahah,..sbebnarnyer da auto save kt posting,..so,kembali berblogging,..
ati kembali riang,..:)


so,nampaknyer waktu menaip da tamat,pliz submit ur entry now! ceih! da masuk waktu nk p solat terawikh la,..so selamat berterawikh semua yg bergelar islam sejati! ^_^


peace!

No comments: