Tuesday, August 16, 2011

cuit-cuit bulan puasa


Hari ni senyap2 dlm bilik da masuk hari ke-16 da kita puasa,..cepat siot!
betol kata orang pd awal terasa lmbt je nk abes bulan puasa tp bila sampai 
pertengahan da terasa cepat plak kn ramadhan meninggal kn kita dari hari ke 
hari.

Tp kt cni aku nk citer ckit aper yg korg lakukan untuk menunggu ketibaan 
waktu berbuka puasa ek? aper korang buat? aper aktiviti korang? tidooo? 
bersukan? menari? huhuhuhu,...

kalu korang tanyer aku aper aku lakukan kt umah yg gila babeng bosan tahap 
dewa ni kn,..ape akan mula cari kekasih ati aku untuk melayani nafsu aku,..hahaha,...alamak terbatal la puasa aku kn,.. kekasih aku 2 adlah gitar pujaan ku,..di kala aku boring aku petik  la gitar acoustic aku ni,..


kekasih hatiku yg suci lg bersih! hahaha,..

so, setakat ni 2 jer cara aku menunggu waktu berbuka kn,..aku lyn n petik la 
aper2 lagu kn sampi lebam ibu jari jemari cte aku ni,. kasi tercabut kuku 
habis habisan.hahah,..ok lagu petang ni aku tuju khas untuk diri aku sendiri 
sekali ngan lirik chord aku bg taw,..hahahah,..dengarkanlah,..




Terra Rossa
- Bunga Angkasa
   

   Em                   Am
   Indah sinar sang suria
   B7                 Em
   Merdu irama sang bayu
   Em                 Am
   Tiada seindah wajahmu
   B7                  Em
   Tiada semerdu suara mu


   Em               Am   
   Lembut bayu membelai
   B7                Em
   Merdu burung berlagu
   Em                    Am
   Tiada selembut belaianmu
   B7                     Em
   Tiada semerdu kau berlagu
   

   E         Am      D           G
   Keindahan wajahmu jadi sumber ilhamku
   Em       Am         B7               E
   Suara mu yang merdu menghiburkan hatiku
   

   Am               D
   Bertambah cahaya hidupku
       G                 Em
   Kau janji bersumpah setia
   Am                  B7          Em
   Walaupun ribut melanda kan bersama
   

                 Am  
   Selagi masih ada   
 D              G
   sinaran mentari
 Em        Am   
   Selagi ada    
 B7             Em 
   getar di jiwaku
             Am
   Kan ku korban   
 D        G
   jiwa raga
 Em        Am
   Demi cinta 
 B7                 Em
   untukmu bunga angkasa



komen: aku raser tajuk lagu ni menipu la,..maner ader bunga kt angkasa! nampak bebenar syok sendiri,..hahahah,...




No comments: