Monday, December 5, 2011

dah ader pakwe ker?

salam,..

Di pagi ini, kesejukan pada diriku telah membuat diriku terasa di tepian salji,.. agak kemalasan bagi diriku untuk bangkit mandi ke sekolah kuliah,haha,..apa kan daya demi melunaskan segala kecerahan masa depan terpaksa aku redahi semua nyer, nanti sampai kat kolej dapat tengok awek cun-cun.hehehe,.. dalam dua tiga minggu ni aku selalu terpandang dan terpikir awek cun-cun tau, persoalan yg bermain di fikiran aku 'awek ni da ader pak we ker'? mcm mana aku nk tau dorang da ada yang punya?

Agak-agaknya la awek cun ni selalu nya da ader pakwe yg gantang-gantang ke tak? da tunang ke tak? ke da kawen? ke da ada anak? tu lg la dasyat,..melepas aku. Tp possibility dorang nie yg muka tahap top model selalu nya high taste, kita pandang pown buat muka cimpanze kt kita balik, aduhai,.. tu tanda nya da ada yg punya la kn? mcm tu ke? ke tanda mesra? sbb da pernah kener ngan awek cun ni, aku sekali je pandang bg senyum tp dia wat xtau jer buat muka-muka blur pah tuh masam plak, uish,..bajet nk ngorat dia la tuh! aku cuma nk mitak add fb je pown, xlebih dari tu,..

Sbb kalau ada fb senang la nk tau da ader pakwe ke tak kn? skunk kn fb da ader wali untuk kawen-kawen korang semua! what da fish tol. ape2 pun kepada awek2 di luar sana mesra alam la ckit dgn kami tau,.. kami suka kwn dgn kwan yg suka kwn.hoho...

p/s: kalau nk psg ramai bukak la account bebanyak...hahahaha..tepuk dada tanya selera...peace.

2 comments:

smilenajah93 said...

mcmlah seronok sangat ade pakwe~

Jiwa Kamikaze said...

ye la,..bgs la kalau berpandangan cam tuh,..kalau xcukup duit jgn berpasangan,..hehehe,...