Friday, December 2, 2011

Al-Fatihah Untuk RARA ZIKRY Yg kembali ke Rahmatullah,..

Salam,
Aku pown terkejut berita ni kan, raser2 aku baru jer dpt taw yg dier sakit beberapa tempoh lalu kan, tp skunk dpt berita dari kwn2 di twitter mengatakan Zarith Nadhira Binti Mohd Zikry telah pergi ke Rahmatullah. Tuhan lebih menyayangi dia,.

Berita ni pown aku baru taw beberapa jam lalu ketika aku baru je pulang dari ber'joging' di trek my Universiti. tiba2 member bilik aku ckp arwah da meninggal, walaupown aku xder la kenal sgt dier tp aku taw serba sedikit sal dier, dgn keadaan dier sakit kt spital kn. agak kecian, tp apa2 pun semua ni kejadian hanya Tuhan yg tau. Dan segala kejadian ada hikmah untuk setiap insan terpilih.

Apa2 pun marilah kita sedekah AL-Fatihah untuk pemergian Arwah. Semoga roh Arwah di tempatkan dalam kalangan org2 yg beriman,..amin...

P/S: Berharap semua blogger atau org2 yg berkenaan tidak membuat atau menyebar benda2 yg tidak baek untuk Arwah ok..selain mendoakan kebaikan untuk Arwah di SANA...

2 comments:

Liling said...

yup, hari tu pun baru dapat tahu pasal dia, Itu pun sebab tv3.dan dah like page dia.

al fatihah. semoga rohnya dicucuri rahmat.

btw, saya follow awak. feel free to follow me back ye. =)

Jiwa Kamikaze said...

yup,..kecian kn,..

ok,..follow u back later,..huhuhu,..