Saturday, December 10, 2011

Best ke mengigau?

salam,.
Agaknya da lama aku tak update blog ni, yela da sibuk melayan kerenah nota-nota yg semakin meruncing biji mata ku! Dan peperiksaan pun da makin melambai-lambai,..tapi apa-apa pun terasa niat di hati untuk menjenguk blog masih setia,.hehe.

'MENGIGAU' apa itu mengigau ?. Aku pun tak pasti apa itu definisi sebenarnya tp yang aku tau ia bermaksud bercakap sorang tanpa kesedaran serta perbuatan tururn dari katil. hohoho,. Tapi aku ada kisah tau sorang mamat ni, dia tak nak kongsi nama dia kat sini tp nama dia memang gay abes la,.haha,. Beliau memang tersangat suka mengigau malam2. Kadang2 aku naek minyak jugak dgn perangai mengigau mamat ni, tapi sabar jela. Kalau setakat baca ABCDEF sampai Z kire ok r lg, tp ni ada plak yang ciap bg dialog dari filem ape ntah! what da fish tol ko ek!

Tapi ada satu hari tuh ciap ada gaya lagi! memang mau je aku terajang mamat nih, kalau malam kire ok la lg kn, tp kalau da petang apa celup, memang xjantan la,.hahaha,.. tp aku sabar je lg,. Da la ckp merapu tiap2 mlm, naek seram aku, maklum la aku tido lewat sebab aku study hard mlm2..heeheh,.. tu la len kali basuh kaki sebelum tido, dan jgn suke pakai sauk selipar orang len, ada kemurkaan di situ, haha,. tp apa-apa pun benda ni kita xsedar, entah-entah kita pun blh mengigau ckp I LOVE U sorang-sorang, mana kita tau kn,..hehee,..

p/s: AWAS,,.sebelom tido pastikan pintu tingkap di tutup serta bermangga! jgn ada plak yang mengigau bunuh diri terjun tingkap.haha.

No comments: