Tuesday, September 20, 2011

Siapa RARA ZICKRY?

Aku pun tak tau siapa Rara Zickry ni,.. tu untuk 2 hari yg lepas la,.tp sekarang da tau la ckit2 pasal dia, aku pun tak der la nak berkembang sgt ngan kenalan blogger nie,..hanya sentap2 mcm tu je kn,.tp mungkin korang ada yg da kenal kn siapa RARA ZICKRY? atau nama sebenar dia Zarith Nadhira Binti Mohamad Zikri.

Aku dpt tau pun dari salah seorang blogger dan terus aku selongkar2 kat uncle google! dapat la jgk maklumat sal beliau,..tp blog dia aku xpernah juper pun,..tp mcm mana dia blh femes sampai org blh buat entri sal dier? aku dengan laju tekan tetikus bertubi2 cari sal dia,..she is very gorgeous lady u know! chantek! sbb tu la femes, dia bukan artis maupun model (agak jela kn) tp seorang student kat malaysia ni je,..blh katekan semua gmbr dier hot,..cantek ciptaan tuhan,..

tp sebenarnyer ader kejadian di sebalik gadis hot tu,..agak sadis la,. dia mengalami penyakit asma sehingga menimpa musibah, siapa sangka gadis yg elok2 blh jalan da xblh jalan dan terlantar je kat katil,..sedihkan? 

Tp di sini aku bukan nak ckp sal kecantikan seseorang insan bkn penyakit seseorang,..tp aku nak ckp sal hidup kita,kurniaan yg di beri oleh-NYA kat atas dunia nie hanya pinjaman dan hanya sementara saja,..guna la sebaik mungkin,,dan selalu la mensyukuri nikmat tersebut. dan jgn la taksub sgt populariti duniawi yg mungkin bnyak melalaikan semua insan. 


watch this video,.

da pernah masuk ntv7, tp aku jer yg xupdate. pada 16 august 2011

Walau pun aku xkenal dia tp aku harap cik rara zickry dapat sembuh seelok-eloknya seperti sedia kala supaya dia dapat meniti kehidupan dengan lebih bermakna,..

p/s: kalau korang nk tgk citer selanjutnya sila la ke inisyurgadunia.



3 comments:

Add Remove Block said...

Segala-galanya ditangaan Tuhan dan moga cik Rara ni cepat sembuh ...

sha my heart said...

Rasanya dia ni ada kaitan dgn Zizan rajalawak. kalau tak silap la..

semoga dia cepat sembuh

Jiwa Kamikaze said...

add remove: hrp2 la sembuhkn,..amin,.


sha my heart: yeker? tp pernah la jgk tgk gmbr dier ngan zizan,.
semoga sembuh sediakala la kn,.amin,.