Friday, August 19, 2011

solat jemaah paling laju

Aku memang suka la kalu tok imam ketuai imam nya dengan laju,. macam bez je kn,.
cepat abes cepat dapat mkn kuih free lepas solat,..tp habuk pun tak da makna solat laju xsempat baca apa-apa bacaan.aissshh,..contoh nya video kat bawah nie,..ni mmg kat kg aku la nie,..percaya! hahahaha,..







Memang siot je kan, aku pown xpaham habuk apa la tok iman ni baca, mcm pertandingan rukuk sujud cepat antarabangsa jer,..memang stamina kuat punya tok imam,..

kesimpulan: tok imam sakit perut nk berak! percaya!
heheheh,..