Monday, August 29, 2011

meriam buluh berjemaah!

waaaaaa,....mcm best je bunyi meriam buluh kan,..tp 2 la pengalaman time raya mesti wajib main,..bukan sunat muakkad atau sunat bogel-bogel x,.2 mmg wajib selagi xkudung tagan hahaha,...meriam ni bnyak kategori dari buluh batang paip atai batang besi,..blh tanam dalam tanah atau atas tanah jer,..tp agak bez la bila dentuman menggegar jantungku!hahahaa,...

ni antara yang nk mati awal! hahah,..saksikanlah!


esok-esok blh la bom israel pulak!calon-calon!haha..


KENANGAN: aku kalu da maen selagi x pecah meriam tuh jgn harap nk naik umah,..
slagi xterbakar bulu kening jgn harap nak ajak aku tido ala-ala baby! wth!
aku selagi mak aku xtarik telinga terpaksa la naek kalu x kena sumbat mercun dalam mulut n then mak aku plak yg tulun cucuh! xraya la aku!hahahah,..da pernah ugut,..hiiii,..





SELAMAT HARI RAYA!

No comments: