Monday, August 22, 2011

hantu bonceng 2011?

mcm bez je citer nie! aku n tengok! di jangka di pawagam aidilfitri,..hari raya first aku da pi da mana-mana pawagam!hahahah,..lakonan zizan,.juliana evans awek aku, dan jue aziz awek sapa ntah! huhu..

yang aku tau citer nie di tayang hari merdeka 31 ogos 2011.korang xterpikir ker mesti meriah mlm merdeka tu kn da la hari raya plak 2! eee,..syok nyer!..
mesti ramai yg pakai bj raya pi tengok pawagam,..xkan meriah tahap bebal namernye,
ape kejadahnya kalau bawa kueh rayer mkn dlm pawagam lg syok,.hahaha,..

mesti korang nk taw apa sinopsis citer ni kn,..? 

filem ini mengisahkan seorang belia muda bernama amran yg kijean nk berlumba haram jer, bila nk berlumba jer mesti naek muto drag! ala yg rendah2 mcm beskal budak kecik 2, tp AWAS! skali deruman ekzos blh terangkat semua nya! pd satu mlm 2 amran amaran telah memenangi perlumbaan haram 2, dan dier di beri hadiah percuma seorang gadis bohsia bernama maya,tp segalanya menjadi konflik stelah mereka terlibat kemalangan jalan raya,maya telah meninggal dunia. haaaaa,..awek cun siot blh mati!!!!aduyaii,..sambung balik,..dan sejak dari tu kehidupan amran xtenteram selalu jer di usha hantu maya! hantu pown pandai usha,? sebenarnya maya da mesej aku dier ganggu amran supaya amran pi sempurna mayat dia mcm yg dalam buku fardhu ain tuh! so apa terjadi lepas 2? adakah amran menjadi hantu? adakah amran mati? adakah amran balik kg untuk beraya? apa lg moh la ke pawagam 6ti! hahahah,..

bwh ni sedikit trailer,..  





catatan: sila pakai baju melayu bg lelaki dan baju kebaya bg perempuan ke pawagam terdekat, bw ketupat rendang sekali! pesanan penerbit!



No comments: