Monday, August 22, 2011

chocolat: korea band memang comel!

Mungkin korang semua baru pertama kali dengar nama kumpulan gurl-gurl ni,..?.. betol kn betol kn? pdhal aku je kot yg br tau pasai nie! mmg dasar katak bwh tempurung la! tp serius r awek-awek lam kumpulan vote giler! aku suker r! br pertama kali pandang terus jatuh cinta sial! 2 pown aku terpandang kt newspaper metro sisipan selebriti,..2 favouritte aku la,..cari-cari selebriti yg cun-cun.hahahha...ha jum lyn sama2,...



haaa,..ni la potret kumpulan gurl-gurl chocolat korea band tu, mmg 'comel lote' r,
tp kt malaysia pown da ader da skunk 2 yg aku da xkesah kalu xdpt p korea
sekadar nk tengok awek sana kn,..tp kt malaysia terlalu korea la pulak!hahahaha,..

mesti korang nak tau nama kalian kt atas kn? start dari kiri, min sao, jae yoon, tia, melanie, juliane...ehhh,..mak bapak!!!!!blh plak aku senarai nama dorg ni kn!
memang hantu penanggal tol la aku nie...serius tahap minat da mencapai impak maksima!

tp tengok la tok iman masjid besar pown blh jatuh kopiah tengok awek-awek nie,.
menurut fakta dorang mmg cantik semulajadi no bedah-bedah mcm mak bedah hollywood yg len 2, pipi bibir da bekak semacam da,..da mcm kener sengat dek lebah-lebah je kn,..

tgk la lg gambar dorg,..aku excited tahap pengebom kamikaze da ni,..



eee,...dapat xkuar umah seumur hidup!
aduss,..luruh teruh jantung tengok gedik dorang nie,..haha



oppssss yang ni mana pulookkk!!!!tembam2 je kn,..yg ni  gula-gula band malaysia..lawak siot!

nk lg ker?




amik ko muntah berdarah aku tengok! k-pop malaysia ni,..mmg jambu bertubu-tubi! eee,..






penyelesaian: mmg aku xlalu mkn lepas tgk pic last 2!!!xsanggup nk mendera mata tengok!kah3!!!

No comments: